Friday 14 November 2014

Pes Mee Bandung & Madu Kelulut Syamile

Nak citer ni, best betul aktiviti semalam, apa tidaknya  aku cuti, mus suami ku pun cuti, kita jejalan KL.yeah .Aktiviti yang padat tapi menyenangkan. Ceh ada gak macam tu kan. Asal otak ku bebas daripada cengkaman kerja. hahah..Ingat nak jejealan berdua-duaan, tapi ada jugak yang tersangkut nak follow..hahaha.  Aktiviti yang utama ialah seperti biasa  melangsaikan yuran bulanan  MPV kemudian ke Seksyen 26, Shah Alam hantar order kepada  customer , Terima kasih kak Rohana Aziz, yang selama ini tak pernah ku kenal dan sahabat nya. Dan first time masuk KOBELCO Factory di Seksyen 26. kalau nak repeat order bagitau ye..

Aktiviti ke dua..jeng jeng .pergi ke KL atas urusan personal ..huhu tak payah citer lah. Cuma  nak bagitau dah lama tak jejalan KL macam best jer..beli apa yang patut dan makan apa yang nak makan..hihi

Asam pedas laksa - boleh tahan lah rasanya di Ampang Park



Setelah mengharungi "Jammed" di kota KL dan hujan yang membasahi bumi nampaknya tidak menunujkkan ingin berhenti, maka waktu itu cukuplah untuk memberitahu bahawa  kami kena keluar dari KL atas sebab yang telah dipastikan iaitu "time back" bagi warga KL setelah selesai berkerja seharian di Kota KL. So apa jomlah balaik abang oii..nanti pengsan kita tak dapat sampai ke rumah , tetiba banjir melanda  haru jadinya.

Aktiviti ke 3-Ambil si kecik dari sekolah then kena jumpa stokis madu kelulut asli permintaan dari pelanggan.


Madu kelulut Syamilee - Terbaik dari Ladang

Madu kelulut Syamilee - Terbaik dari Ladang


Alhamdullilah , Madu kelulut asli telah selamat kepada pelanggan kami, terima Puan Suria. Terima kasih semua.





No comments: